Onze diensten.

Roadmap Journeys.

Journeys zijn bij uitstek hét middel om de donateur centraal te stellen en te bouwen aan duurzame relaties met donateurs en supporters. Donateurs die langer blijven, meer geven, in actie komen en positief praten over de geefbeleving én jouw organisatie.
Dat is precies wat je bereikt met een goed ontworpen donor journey, en waar wij bij goede doelenorganisaties bekend om staan.

In 6 stappen de ideale donor journey is onze veelgevraagde journey ontwerpmethodiek voor het creëren van betekenisvolle ervaringen en het verhogen van de emotionele en financiële betrokkenheid.

Kick off

Na het intakegesprek met de opdrachtgever vindt er een kick-off plaats met het multidisciplinaire team waarin we de doelstellingen, rolverdeling, het verloop van het traject bespreken en gaan we officieel van start!

Strategie

Betekenisvolle ervaringen (experience) liggen aan de basis van loyaliteit (engagement). Wat wordt de gewenste donateursbeleving die jullie de donateurs willen laten ervaren?

Journey Map

We brengen de huidige journey vanuit het perspectief van de donateur in kaart. Welke stappen worden doorlopen? Wat is het gedrag en de beleving nu? Welke contactmomenten moeten we
wel/niet behouden?

Inzicht & Data

In deze stap verzamelen we bestaande data en inzichten en maken we het vertrekpunt inzichtelijk. Waar ligt het verbeterpotentieel en wat is low hanging fruit voor maximaal impact.

Journey Design

Aan de hand van customer journey & behavioural design technieken (her)ontwerpen we gezamenlijk de gewenste journey voor donateurs die langer blijven, meer geven, in actie willen komen en positief praten over de geefbeleving die zij hebben ervaren.

Journey Blueprint

Nadat we de gewenste journey hebben ontworpen brengen we gezamenlijk ook de back-end van de journey in kaart. Zo zorgen we ervoor dat jullie ook daadwerkelijk overgaan tot implementatie van de journey.